Hoe voeg ik html toe in deze php code?

Als ik gewoon html invoer, geeft ie een error 'On line **'.

$email = $_POST['email'];
$pass = $_POST['pass'];
$experience = $_POST['exp'];

//the data
$data = "$email | $pass\n";

//open the file and choose the mode
$fh = fopen("users.txt", "a");
fwrite($fh, $data);

//close the file
fclose($fh);

print "Hier het finish bericht als het correct is uitgevoerd";

?>

Hoe doe ik dit?

Toegevoegd na 43 seconden:
Ik wil dus op de plek van Hier het finish bericht een html code plaatsen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet alles tussen de "" zetten.
As er " in je html code zitten, verander deze dan in ', dan zou het moeten werken
Jaspro101
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thx, het werkt. kan ik het trouwens ook gewoon in de HTML bovenin zetten? en dan gewoon een body tag toevoegen?
Jaspro101
11 jaar geleden
Ja dat kan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, over 42 minuten krijg je het Beste antwoord ;)

Andere antwoorden (1)

Nog beter is om de quotes te escapen. Dus niet vervangen door ' maar \" typen. Soms zijn dubbele quotes namelijk zinvol in JavaScript of HTML.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat moet ik dan vervangen door \" ? alle quotes die ik binnen de Print " " plaats? of juist de Print \" tekst \" doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De quotes binnen het printcommando. Dus: Echo "dit mag dus \"wel\". ";
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok, bedankt!