Hoe kan je een deel van de foto (of bijv iemand) wegvagen met het programma Picaso? Of kan ik beter een ander programma gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Voor fotobewerking gebruik ik altijd Photoshop. Daar kan je simpelweg een gebied selecteren en deleten:

http://adobe-photoshop-cs2.dutch.toggle.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De naam van het programma is niet Picaso, maar Picasa.

Toegevoegd na 3 minuten:
P.s. Ik gebruik ook Adobe Photoshop (CS5)ik weet wel dat het wat geld kost (IK< heb er niet voor betaald).
Misschien kan je het deel van de foto die je nog wel wilt zien omlijnen>kopieëren dan ergens anders plakken? Zodat je het andere deel van de foto niet ziet? (of de persoon)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik daar het gratis programma GIMP voor.
Als u er een beetje kan mee werken is het best handig.
Er bestaar ook een goede gratis cursus voor.