Hoe kan ik bij PowerPoint 2011 een koptekst of een headline voor elke pagina instellen?

Een voettekst toevoegen lukt, maar ik zie nergens koptekst staan. Ik wil op elke pagina ook dezelfde headliner (vrij groot boven een afbeelding). Kan ik dat instellen zonder dat ik dat voor elke pagina apart moet doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

De voetteksten staan op het diamodel. Er zijn geen aparte kopteksten. De voetteksten zijn echter niet gebonden aan de onderkant van de dia, ze kunnen dus ook bovenaan staan.

Wanneer je een tekst of object op elke dia wilt hebben, kun je het beste het Diamodel aanpassen.

In PowerPoint 2007 vind je op het ribbon ' Beeld' de knop 'Diamodel' waarmee je in de modelweergave terechtkomt waar je het model kunt aanpassen.