Excel blad wil extra blanco blad afdrukken. hoe krijg je dit (standaard) weg?

Met afdrukken /en afdrukvoorbeeld staat er dat er 1 extra blad (blanco) mee gekopieerd word. Er staat hier niets op. Heb zelfs getracht het 1e blad iets te verkleinen omdat er wellicht een lijn gecamoufleerd opstaat.
Nu kan je bij het printen wel 1e blad printen instellen, maar wil het gewoon standaard weg hebben.
Waar kan er nog een fout zitten? en hoe is dit op een andere manier te verhelpen?

12 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

je kan je afdrukbereik instellen bij pagina indeling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frimu2
12 jaar geleden
Dit is in ieder geval gelukt. Bedankt
Ben nu alleen benieuwd waarom hij het bereik wilde verdubbelen.

Andere antwoorden (2)

U zou eens moeten nazien of er op die pagina niet ergens een of ander karakter staat, een puntje is al voldoende.
U kan dit ook vermijden door uw printbereik aan te duiden.
Dit kan u doen door in de eerste cel linksboven in uw document te klikken , aanhouden en zo naar rechtsonder de laatste cel aan te duiden, nu op printen drukken(of Ctrl+P drukken) en nu "selectie" aan te klikken.
Soms kan het ook helpen door uw marges te verkleinen, dit kan u doen door op "pagina indelingen => marges => smal" te klikken.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijder het afdrukbereik