Hoe script ik een dubbele achtergrond op de CSS?

Met mijn zelf gemaakte site lukt het nu om een hoofd achtergrond te maken. Maar op iedere pagina, waar de tekst en inhoud opstaat, moet nog een 2e andere achtergrond. Hetzij een kleur, of een afbeelding. Zodra er extra bij de pagina word ingevoegd, breidt deze zich dus uit.

Alleen krijg ik dat niet voor elkaar. Hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Gewoon een nieuwe Div ID aanmaken.
In de stylesheet.css codeer je de afmetingen en gebruik je de Background URL line.