Wat moet ik doen om mijn website op een Iphone te tonen?

Ik heb een eigen website gemaakt met het programma Magix. Deze site is te openen en te zien met Wndows, maar als je site opvraagd met een Iphone, krijg je alleen de tekst te zien en geen beelden. Wat moet ik doen om dat te veranderen, zodat je site ook op een Iphone o.i.d. kan zien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een iPhone hoort een website gewoon netjes weer te geven. De browser in de iPhone is gebaseerd op WebKit, dat prima in staat is ook volwaardige websites weer te geven.

Om eerlijk te zijn ben ik bang dat Magix, slechte websites produceert. Om dit te testen, geef even je web adres door, dan kunnen mensen met een iPhone hem testen.

Het kan ook nog zijn dat Magix juist voor mobiele telefoons een simpelere versie weergeeft. Maar dat is denk ik niet het geval als jij alleen missende plaatjes ziet en de rest er hetzelfde uitziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heerlijk: een website die alleen de tekst laat zien op een mobiel device.
Vooral als de ontwerper van de site er rekening mee houdt dat sommige bezoekers op zoek zijn naar informatie, en niet alleen naar een mooie vormgeving :)
Magix ken ik niet. Je kunt Wordpress gebruiken om een website te bouwen, makkelijk bij te houden en om websites automatisch telefoonvriendelijk (zoals de iphone) weer te geven. Anders is het per webpagina inzoomen voor de gebruiker.