Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn Vista automatisch laten uitschakelen na een bepaalde tijd ( zelf in te stellen ) ?

Ik wil bijvoorbeeld nog een uurtje naar iets van internet luisteren in bed, terwijl de pc in de woonkamer staat. Dus dat ik er niet nog uit hoef om de pc af te zetten na dat uur. En ik bedoel niet een programmeerbare tijdklok die gewoon de spanning van de stekker haalt , want dan sluit hij niet goed af. ( of is dat geen enkel probleem voor een pc als de spanning gewoon uitgezet wordt ? )

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
879

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vind dit een goed progamma en gebruik het zelf ook. Uitleg staat boven de download knop.
Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Owja: Zomaar de spanning van je computer halen is erg slecht en moet je dus proberen (niet) (of) zo weinig mogelijk te doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Installeer deze handige widget eens.
Is gratis.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Vista Shutdown Timer. Er staat zelf de uitleg bij die je zelf al aangaf. Bijvoorbeeld muziek luisteren voor het slapengaan ;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
zelf=zelfs.

Site in het Nederlands, prog in het Engels. Gratis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hele simpele manier:

Ga naar Start, klik op Uitvoeren en type in: cmd
Er opent een zwart schermpje.

Type hier: shutdown -s -t 3600
Druk op enter.

Vanaf nu blijft de computer nog 3600 seconden, dus 1 uur, aanstaan, waarna hij automatisch afsluit.
In de tussentijd kun je nog doen wat je wilt, zoals bijvoorbeeld muziek luisteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding