Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Werkt deze methode van het filmpje of gaat je computer ervan stuk?

Hallo,

toen ik even rondkeek op youtube kwam dit filmpje ineens in mijn "aanbevolen" tab. Dus ik denk dan kijk ik het maar even maar veel mensen zeggen daar dat het slecht voor je computer is. Zou iemand met verstand hiervan misschien kunnen uitleggen waarom mensen dat zeggen en of dit echt waar is en waarom.

Alvast bedankt,

Groetjes,

Roy

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
847

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je computer gaat er zeker niet van stuk. Met dit trucje maak je wat geheugen vrij. Dus het kan je PC even wat vlotter maken. Dat is alles. Geen tovenarij of zo...
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik al het programma genaamd RamBooster, ik weet niet of je het kan maar doet dit ongeveer hetzelfde of denk je dat dit trucje hem nog sneller maakt?
escape
12 jaar geleden
Nee, dat programma doet zo ongeveer hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik merk zeker het verschil zeker als ik meerdere dingen tegelijk doe zoals msn en meerdere Internettabs. Ik had eerst soms van die kleine vertragingen maar nu werkt het weer perfect
Je pc gaat er niet van stuk, het heeft alleen zin als je net een paar games gespeeld heb, herstarten geeft een beter resultaat. Bovendien is de verbetering nauwlijks merkbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nadeel zal er niet van ondervinden.
Als u uw PC wilt opkuisen kan u beter het gratis programma Ccleaner gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja weet ik maar veel verschil merk ik daar niet mee :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat uw PC "proper" is maar dat u eens moet defragmenteren. Die kan u vinden onder "Start" => Alle programma's => Bureau accessoires => systeem werkset.
Succes.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding