Hoe werkt Blender(3D progamma)?

Ik heb blender gedownload, nu is het zo dat ie in het engels is, ik ben niet goed in engels dus.
wie kan mij uitleggen hoe het werkt, wel graag in het Nederlands dan;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan natuurlijk nooit even 1-2-3 vertellen, dat is wrschnlk een maandenlang leerproces. Maar hier is een begin: http://www.youtube.com/watch?v=VdwrPhId8Z4 Ik zou ook eerst een cursus Engels nemen, alles qua software is altijd in het Engels beter/meer uitgelegd dan in het Nederlands.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=QpR01ECFg30
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cursus engels hoeft niet. zit namelijk in groep 7 dus engels krijg ik nog genoeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah ok(wist niet dat je nog op de basisschool zat), iig weet je dan nu dat Engels belangrijk is :D . Op youtube stikt het van de tutorials over blender. deze zijn ook duidelijk (wel engels) http://cgcookie.com/blender/2010/08/31/blender-interface-and-navigation/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha bedankt.
Iig wist ik ook al dat engels belangrijk is.
wel bedankt

Het beste antwoord

Ik ben bang dat in de huidige tijd toch echt Engels moet gaan leren beheersen.

Misschien kun je met deze link een ingang vinden naar Jeroen Bakker, de (een?) Nederlandse mede-ontwikkelaar van Blender.

http://virtueelplatform.nl/kennis/how-do-you-do-blender-deelt-het-geheim-van-open-source-communities

Toegevoegd na 1 uur:
Als er geen NL vertaling is van een interessant programma kun je de ontwikkelaars benaderen om ernaar te vragen.
Pas als er vraag naar is gaan ze er energie in steken namelijk. Goed van je om je in Open Source programma's te gaan verdiepen.

Toegevoegd na 1 uur:
Hier de persoon die je daarvoor hebben moet:
Author Jeroen Bakker
Email j.bakker (at) atmind.nl.

Zeg wel even duidelijk erbij wat je mij vertelt net (basisschool). Ik weet bijna zeker dat ie je gaat helpen ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je weet dat ik op de basisschool zit hé.
en dat ik engels krijg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik wist niet dat je op de basisschool zit.
Ik zal even wat editten aan mijn antwoord.
Hopelijk helpt dat je dan verder.
Maar kijk even naar d elink die ik al gaf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trouwens goed van je om er zo vroeg in je leven al achteraan te gaan. Petje af voor je initiatief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahah ik vind grafische dingen leuk enzo.