bestand profielfoto twitter steeds te groot, hoe verander ik dit?

ik weet hoe het moet maar twitter geeft bij elke foto aan dat hij te groot is, word er moedeloos van...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Daar zijn diverse mogelijkheden voor en ook sites waar je dat online in een paar tellen voor elkaar krijgt.
Dit is bijv. zo'n site : http://www.fotoaanpassen.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
te gek!!! eindelijk is het gelukt!! bedankt voor de tip en de site, mijn bloeddruk zakt weer naar normale waarden..

Andere antwoorden (1)

Dan vermoed ik dat je foto meer dan 700 kb is.
Zet de resolutie op 72 dpi, dan wordt die qua omvang al een stuk kleiner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hoe doe ik dat? (blond)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een tekenprogramma kun je de dpi vaak ook wel aanpassen.