Ik heb paar weken terug iets gedaan op me pc weet niet meer wat maar opeens werden alle programma's het zelf de kan iemand me miss helpen?

zeg maar msn is nu internet en al mijn anderen programma's zijn nu ook internet raar he!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Probeer een virus scan eerst (als het kan). Kijk daarna of als je een programma opent het hetzelfde programma is. Je zegt dat alles bijv internet is. Als je het opent is het dan ook internet? Zo nee dan kan je gewoon de pictogrammen veranderen. Zo ja dan moet je het programma zoeken, als je een back-up hebt die gebruiken, of naar een computermaker gaan als niemand anders het kan beantwoorden.
(ik denk dat je een virus hebt)
en probeer iets te downloaden, als dat ook hetzelfde programma wordt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je iets geprobeerd te downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen back-up hebt zou ik hem naar een computerzaak brengen. Ze zullen misschien zeggen dat je hem moet formatteren.
maak gebruik van een herstelpunt, zodoende krijgt je pc weer de instellingen zoals ze voorheen waren.(je kiest zelf de datum) Je kunt via "help en ondersteuning" om uitleg vragen. Typ bij zoeken: "wat is systeemherstel" en volg de stappen. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een virus opgelopen. Dit is jammer
heb je een back-up? Als het zo is dan kun je die op je computer installeren. Of zo als al gezecht is een herstelpunt gebruiken. En daarmee ga je dan terug naar de dag voor dat je het probleem had. Dan hou je de programma's nog die je tussen het maken van de back up en nu gegeinstalleerd hebt. Als je de back up installeerd is het wel meer als logisch dat je de programma's die je tussen het maken van de back up en nu kwijt raakt. Ook zul je een paar dingen moeten herinstalleren. Dus volg het stappen plan...

1. Laat je virusscanner lopen
2. Probeer naar een van de vorige dagen
terug te keren. Meer informatie:
Help en ondersteuning en dan wat is systeemherstel
3. Werkt het niet laat dan je backup lopen
4. Werkt het nog niet ga dan naar de compter winkel
of maker.

Ik wens je veel succes!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heb ik ook gehad, dan heb je een .ink bestand geopent met.. En dan vergeten; dit bestand altijd openen met dit programma uit te vinken. Herstelpunt lukte bij mij niet, ik heb hem toen opnieuw geinstalleerd