Kan ik voor mijn zakelijke activiteit een extra agenda openen via Google?

Ik heb reeds op mijn gmail account een agenda waar zakelijk en prive door elkaar heen staan. Nu wil ik op mijn website ook een agenda plaatsen, echter daar wil ik natuurlijk alleen de reserveringen voor de B&B op hebben staan en niet mijn prive afspraken.
Kan dit of moet ik dan een nieuwe gmail account openen?
Want dat wil ik juist liever voorkomen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het is mogelijk om met 1 Gmail account meerdere agenda's aan te maken. Ga via je internet browser naar je Google Calendar waarna je aan de linker kant "My Calendars" ziet staan. Klik op het naar beneden wijzende pijltje en selecteer 'Create new calendar'.

Elke calendar heeft zijn eigen kleur en word in 1 overzicht weer gegeven in de betreffende kleur. Als je items gaat toevoegen voor je calendar, let dan wel op dat je het aan de 'prive' of 'werk' agenda toevoegt.

Zie afbeelding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanx het werkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal super!
bamibal
12 jaar geleden
+ voor Pieter Jouwsma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hah! Daar gaat m'n privacy weer... of zou ik het nu beter kunnen ontkennen.. :)