Tumblr geeft geen datum aan?!

Hallo iedereen!

Ik ben net samen met een vriendin een blog op Tumblr begonnen.
'k Ben dus nog een beginner en ik heb een vraagje voor de mensen die Tumblr al wat langer gebruiken.

Ik heb een lay-out gekozen, en op het plaatje stond, dat als je een post maakt, dat de datum en de soort post (text, foto, audio, etc.) er dan bij staan.
de soort post staat er gewoon bij, maar de datum niet.

Ik heb ook al bij 'edit' gekeken van m'n post en ik had wél de datum ingevoerd.

weet iemand wat ik moet doen?
x
(ps: de site is www.thebrownandblonde.tumblr.com voor als je het niet begrijpt)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk mist de nodige code in je template, ik zie het niet terug in de source. Hier is een stap voor stap instructie om je thema/layout aan te passen zodat de datum word weergegeven.