Aan je computer koppelen, ga dan naar:

Deze computer/(je iphone)/

Je ziet dan veel mapjes. Als je goed speurt, kun je ergens het mapje vinden met Contacten. Kopieer dit mapje naar j computer.

Kijk nog even hier: http://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/91230-iphone-3gs-contacten-naar-pc-overzetten.html

succes!
Gavin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel ik heb ze inderdaad gevonden. Maar de bedoeling was dat ik ze in een adresbestand wilde zetten van word en dan doet hij niet kopiëren plakken.