Tekst via cmd + C gekopieerd en wil via cmd + V plakken. Maar telkens krijg ik tekst die ik eerder gekopieerd heb en dus niet de n'we. Wat is er mis?

Toegevoegd na 6 minuten:
Er gebeurt iets vreemds. Ik wil via Hotmail het e-mail adres van iemand kopiëren. Dat doe ik via cmd + c en poog dat e-mail adres vervolgens te plakken in de adresbalk van het nieuwe e-mail bericht. In de adresbalk verschijnt echter niet het gekopieerde e-mail adres, maar eerder gekopieerde tekst! Wat gaat er fout? Vrees dat er iets bij Hotmail fout gaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt het ook zonder toetsen doen of overtikken ;-)

Antwoorden (3)

Je moet ook telkens opnieuw selecteren, dus crtl p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik nooit eerder hoeven doen! Cmd + C, cmd + V werkte altijd prima!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ctrl = Windows, cmd = Apple. Wat je bij Windows moet doen hoef je niet perse bij Apple ook te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, Apple zo zomaar kunnen.
ik gebruik daarvoor Ctrl + c voor het kopiëren en daarna Ctrl v voor het vastplakken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen, dat werkt ook niet! Ik kan gewoon niet meer kopiëren en plakken! Wat nu? Heb ik een verkeerder toetscombinatie ingedrukt?
Ik heb het zelfde met mijn mac!
Ook tekst kopiëren uit de email lukt niet. Alleen rechtermuisknop + kopiëren werkt...

Iemand al een oplossing? Heb het op 2 verschillende iMacs met Firefox en Safari. Nu even Google Chrome aan het downloaden om te kijken of dat werkt...