hoe werkt adobe flash builder?

hallo iedereen, ik ben sinds kort verdiept in het apps maken. ik gebruik hier voor het programma adobe flash builder 4.6.
nou ben ik al een tijdje bezig en heb zo het een en ander opgezocht. ik heb nu een paar dingen onder de knie. maar hier volgt mijn probleem: er is HEEL weinig te vinden over hoe het werkt en zo. iets dat ik niet kan vinden is bijvoorbeeld: hoe maak ik een list met klikbare dingen die dan met pushview naar een andere view gaan.
dat soort simpele dingen waar ik dus niet achter kom staat nergens op internet ofzo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zou de documentatie van Adobe zelf voor Flex / Flash Builder 4.6 kunnen proberen. Deze is te downloaden van
http://help.adobe.com/en_US/Flex/4.6/Flex_46_docs_chc.zip