Kan ik lokaal een zelf gemaakte app in xcode op mijn iphone zetten?

Of kan ik het alleen testen met de simulator en dan via de appstore op mijn telefoon/ipad krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

In tegenstelling tot Windows en Android, gedraagt Apple zich nogal als een dictator als het op zelfgemaakte handigheidjes aankomt.
Om dit te doen moet je je iPhone eerst jailbreaken. Daarna kun je je app op een alternatieve manier 'signen'. Dat kan met Cydia, dan moet je de invoegtoepassing ldid downloaden.
Heb het even gegoogled, hier staat het: