kan iemand mij uitleggen in jip en janneketaal hoe ik standaard mijn naam onder een mail zet?

Ik bedoel mijn naam adres enz enz en dat dit standaard onder elke mail wordt gezet die ik verstuur
ik gebruik outlook 2007
voor degene die mij het uitlegt zodat ik het kan realiseren +11 punten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor jullie snelle reacties
het is zelfs mij gelukt

Het beste antwoord

Je bedoelt een handtekening?

1. Klik in het hoofdvenster van Microsoft Outlook op het menu Extra, klik op Opties en vervolgens op het tabblad E-mailindeling.

2. Klik in de lijst Deze berichtindeling gebruiken op de berichtindeling waarmee de handtekening is gemaakt.

3. Klik onder Handtekening op Handtekeningen.

4. Klik op de handtekening die u wilt wijzigen en klik vervolgens op Bewerken.

5. Typ in het vak Tekst voor handtekening de tekst die u in de handtekening wilt opnemen.

U kunt in dit vak ook tekst uit een ander document plakken.

6. Als u de alinea- of lettertype-opmaak wilt wijzigen, selecteert u de tekst, klikt u op Lettertype of Alinea en selecteert u de gewenste opties. Deze opties zijn niet beschikbaar als u tekst zonder opmaak gebruikt als berichtindeling.

Toegevoegd na 6 minuten:
Oh wacht, dit is om een handtekening aan te passen, je vroeg om een nieuwe handtekening.

1. Klik in het hoofdvenster van Microsoft Outlook op het menu Extra, klik op Opties en vervolgens op het tabblad E-mailindeling.

2. Klik in de lijst Deze berichtindeling gebruiken op de berichtindeling waarmee u de handtekening wilt maken.

3. Klik onder Handtekening op Handtekeningen en klik vervolgens op Nieuw.

4. Typ een naam in het vak Geef een naam op voor uw nieuwe handtekening.

5. Selecteer onder Kies hoe u uw handtekening wilt maken de gewenste optie.

6. Klik op Volgende.

7. Typ in het vak Tekst voor handtekening de tekst die u in de handtekening wilt opnemen.

U kunt in dit vak ook tekst uit een ander document plakken.

8. Als u de alinea- of lettertype-opmaak wilt wijzigen, selecteert u de tekst, klikt u op Lettertype of Alinea en selecteert u de gewenste opties. Deze opties zijn niet beschikbaar als u tekst zonder opmaak gebruikt als berichtindeling.

9. Als u een elektronisch visitekaartje — vCard — aan de handtekening wilt toevoegen, selecteert u onder vCard-opties een vCard uit de lijst of klikt u op Contactpersoon voor nieuwe vCard.

10. Klik op Voltooien wanneer u klaar bent met het bewerken van de nieuwe handtekening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk bij "extra" en dan bij opties en dan bij handtekening
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga in het menu naar Extra - Opties - Handtekeningen.
Klik op Nieuw .
Vul in het tekstveld de e-mail handtekening in, bijvoorbeeld:

Met vriendelijke groet,
Kyra Groen
T 01234-1234567

Je kan meerdere handtekeningen aanmaken door op Nieuw te klikken.
Selecteer de handtekening die je nu wilt gebruiken, en klik op:
Als Standaard instellen
Zet een vink voor Handtekening aan alle uitgaande berichten toevoegen. OK.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hierbij ook een plaatje.

Menu Extra - Opties.

Je kunt meerdere handtekeningen maken.