Is er een gratis programma om muziek van youtube {karaoke versie} op een dvd te branden?

Ik wil de muziek branden op een dvd om te gebruiken in onze karaoke set.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Via de youtube downloader kun je het filmpje met de muziek downloaden en dan branden op dvd via bijv windows dvd branden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
YTdownloader heb ik eens geprobeerd, maar er kwam toen volgens mij een virus. kan dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan waar je het download denk ik. Heb hem zelf op de pc staan en nooit geen problemen mee gehad. Heb Avast antivirus en die geeft aan dat er geen virussen op de pc staan.
je moet wel eerst het filmpje converteren naar een avi bestand. Gebruik hiervoor: Any Video Converter

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/

Daarna branden met BurnAware:

http://www.burnaware.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, dit kun je al aanvinken in de youtube downloader zelf : Convert to Avi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi freek en wat moet ik dan aanvinken bij dat brandprogramma om karaoke te branden?
dvd video of data dvd of 1 van die andere?