Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag de photoshop waar ze al die modellen me bewerken en dunner maken, en een zuivere huid etc. Welke versie moet ik kopen?

voor zuivere huid, grotere ogen, dunner lichaam

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
12 jaar geleden
Photoshop is geen garantie dat je er wat moois van kan maken, het gaat ook vaak genoeg mis: http://www.psdisasters.com/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De originele is Adobe Photoshop, dat is het professionele (en dus lastige) programma. Ook is er een gratis, open-source alternatief dat bijna precies hetzelfde is maar dan gratis. Dat heet GIMP.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad een lastig programma. Wat LittlePrinces wil... daarvoor zal ze jaren moeten oefenen en proberen...
Een gratis (in jargon 'freeware') oplossing voor Windows is xnview. Voor Apple is 'Preview' meegeleverd. Tevens worden bij printers ook vaak fraaie beeldbewerkingsprogramma's meegeleverd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De functionaliteit in Adobe Photoshop waar jij het over hebt is een plugIn die je apart moet aanschaffen, naast dus Photoshop zelf.
Vanaf versie 5 was die plugIn er.
Dus voor de Photoshop CS versies.

demonstratie:
http://www.youtube.com/watch?v=aHLpRxAmCrw&feature=player_embedded#!

Toegevoegd na 18 uur:
Tint verbeteren, oogkleur wijzigen e.d. is allemaal standaar in Photoshop.
Maar wat je vraagt over taille versmallen, en andere onderdelen laten opzwellen, dat is een afzonderlijke plugin dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer anders eerst een gratis trial versie. Kun je hier downloaden:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding