Ik wil graag de photoshop waar ze al die modellen me bewerken en dunner maken, en een zuivere huid etc. Welke versie moet ik kopen?

voor zuivere huid, grotere ogen, dunner lichaam

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
12 jaar geleden
Photoshop is geen garantie dat je er wat moois van kan maken, het gaat ook vaak genoeg mis: http://www.psdisasters.com/

Antwoorden (4)

De originele is Adobe Photoshop, dat is het professionele (en dus lastige) programma. Ook is er een gratis, open-source alternatief dat bijna precies hetzelfde is maar dan gratis. Dat heet GIMP.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad een lastig programma. Wat LittlePrinces wil... daarvoor zal ze jaren moeten oefenen en proberen...
Een gratis (in jargon 'freeware') oplossing voor Windows is xnview. Voor Apple is 'Preview' meegeleverd. Tevens worden bij printers ook vaak fraaie beeldbewerkingsprogramma's meegeleverd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De functionaliteit in Adobe Photoshop waar jij het over hebt is een plugIn die je apart moet aanschaffen, naast dus Photoshop zelf.
Vanaf versie 5 was die plugIn er.
Dus voor de Photoshop CS versies.

demonstratie:
http://www.youtube.com/watch?v=aHLpRxAmCrw&feature=player_embedded#!

Toegevoegd na 18 uur:
Tint verbeteren, oogkleur wijzigen e.d. is allemaal standaar in Photoshop.
Maar wat je vraagt over taille versmallen, en andere onderdelen laten opzwellen, dat is een afzonderlijke plugin dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer anders eerst een gratis trial versie. Kun je hier downloaden: