Met welke site kan ik het goedkoopst een map/album met text laten maken van anekdotes met en zonder foto's/ plaatjes?

Mijn man wordt binnenkort 50 en nu heb ik aan familie en vrienden en zijn collega's gevraagd een leuk word-document op te sturen met anekdotes. Ik wou eerst alles uitprinten, maar misschien is het mooier er een soort map/album/boekwerk van te LATEN maken, zodat alle foto's e.d. het beste tot zijn recht komen.

Nu moet het niet te duur zijn omdat we ook al een duur cadeau voor hem hebben gekocht.

Op internet gezocht, maar het is niet allemaal even goedkoop pffffff. Wil er toch liever niet meer dan rond de 10 euro aan uitgeven! Heeft iemand ervaring of een goede tip?
(liefst A4 formaat)

BVHD!

12 jaar geleden
3K

Antwoorden (4)

Albelli staat erg goed bekend.
http://www.albelli.nl/foto_boek?utm_campaign=ga_fotoboek_zoeken&gclid=CN7rk5muxawCFUJI3godYWdcqQ
De anekdotes en foto's kunnen op uw eigen PC/laptop ingevoegd worden.
Als u klaar bent het geheel uploaden naar Albelli.
En wachten op de bezorger.

Veel plezier.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier kunt u zien hoe het werkt:
http://www.albelli.nl/hoe-het-werkt

Staat zelfs een video voor u klaar om het te zien werken.

Toegevoegd na 6 minuten:
Met betrekking tot de teksten:
U kunt deze word bestanden inscannen als jpg.
En ze vervolgens als jpg in het fotoAlbum plaatsen.
Dan zijn ze vervolgens net als afbeeldingen op de juiste plek te manipuleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misslobe
12 jaar geleden
Dankje voor je uitgebreide antwoord, met uitleg, dat laatste ben ik ook erg blij mee ;-)!
+1
Als je digitale foto's van je familieleden hebt, kun je ook een fotoboek maken van al die foto's, met een paar teksten en copy&paste van de word-document erbij.

€ 10,- korting op uw bestelling bij printing-1 (Uw kortingscode*: PRIXNL).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de kosten van het fotoalbum en van de afdrukken bij elkaar optelt, is een fotoboek niet duurder. Bovendien kun je een fotoboek veel beter met teksten en achtergronden vormgeven. Foto’s verwijderen uit een fotoboek kan natuurlijk niet, maar als je elk jaar een klein “fotojaarboek” of een kalender maakt, heb je elk jaar een fantastisch cadeau!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Lycos' Tripod gaat het heel goed en gratis!
Bij 'more tools' zie je 'photo album' staan.

Ook nog een voorbeeldje toegevoegd ter inspiratie.