Ik heb per ongeluk een paar mappen met bewerkte foto's verwijdert en de prullenbak geleegd. Wie weet hoe ik die mappen gratis terug kan halen?

Ik heb per ongeluk een paar mappen met bewerkte foto's verwijdert en de prullenbak geleegd.
Via PC Inspector weer een hoop terug gekregen alleen geeft hij de bewerkte (collages e.d. ) niet weer
Wie weet hoe ik die mappen gratis terug kan halen?

Toegevoegd na 2 uur:
Het gaat mij alleen om de bewerkte (via picasa en picnick) foto's, die heb ik wel terug maar niet zichtbaar.
Er staat bij "kan afbeelding niet opbouwen"

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt het proberen via Isobuster. Heb ik foto's mee teruggevonden op een ineens 'lege' disc waarop ik ze had opgeslagen. Het programma kun je via internet gratis downloaden en het puzzelt als het ware fragmentjes op je computer of cd-rom bij elkaar. Veel succes.

Dit zou vrij eenvoudig moeten zijn met Undelete 360. Let wel op: Met alles wat je nu op je harde schijf opslaat loop je het risico de bestanden (die inderdaad nog wel op de schijf staan maar alleen verdwenen zijn uit de index) te overschrijven. Installeer dit programma dan ook op een andere partitie als je de mogelijk hebt. Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100