Kunnen de gegevens in een PHP-sessie uitgelezen worden?

Stel ik bezoek een website, kan ik dan in de headers of ergens anders de gegevens terugvinden die zijn opgeslagen in $_SESSION? (ik bedoel dus een site waar ik dus geen code oid van heb, gewoon een wildvreemde site die met PHP-sessies werkt)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee de sessie staat op de server en jij krijgt op je pc alleen het id
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, dankjewel!