Ik heb een vraag over blogspot? Ik heb een balk met onderwerpen, hoe zet ik een post van mij bij een van deze onderwerpen?

Want al mijn berichten komen op de homepage terecht, en ik wil ze bij een van die onderwerpen hebben staan. En niet op de homepage. Dus ik heb bijvoorbeeld een post over designers en bij die post wil ik dat als je op het kopje designers klikt dat dan die post er komt te staan en all de andere dagelijkse posten, alleen die posten komen dus allemaal op de homepage te staan en dat wil ik niet. Dus kan iemand mij please helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij kan dat niet. Je post een log, en dat komt keurig op de pagina tevoorschijn, in volgorde van datering.
Een indeling in rubrieken is er niet.
Wel kun je zelf, door het toevoegen van de juiste tags, zorgen dat iemand op jouw blog zelf alle posten over een bepaald onderwerp op kan roepen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor je goede uitleg!