Hoe kan ik een foto maken van een film fragment? In bv moviemaker?

Ik zie wel een kopje momentopname, maar dat kan ik dan alleen als PNG opslaan.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (2)

Wat ik zelf altijd doe is de film op full screen zetten, dan op printscreen drukken(zit als het goed is ergens rechtsboven in het scherm) en dan plakken in paint. Zo moet het wel lukken.

Het is natuurlijk wel handig om de film op pauze te zetten op het moment waar je een foto van neemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
png is een correct bestandsformaat voor afbeeldingen. Ook voor stills van video's of films.

Je kan in een later stadium je still.png via een ander (grafisch) programma omzetten naar een ander formaat, zoals .jpg of wat je maar wilt.