Hoe maak ik in Picasa een collage op de door mij gewenste maat?

Ik wil graag de collage die ik heb gemaakt in Picasa op verzoek op 2600px bij 1840px (300dpi) maken. Kan dat en hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je uitprinten? Ik vind de vraag onduidelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat was inderdaad niet handig om er niet bij te vermelden dat het om afdrukken gaat....... Voor afdrukken dus :-)

Het beste antwoord

Blijkbaar wil je deze collage vergroten. Er zijn programma's voor die dat kunnen doen, maar de kwaliteit wordt er niet veel beter om. Het programma moet immers ontbrekende pixels gaan berekenen en "raden" wat er moet komen. Dat kan tot fouten leiden en de collage minder gaat uitzien.
De bijliggende foto heb ik met Paint Shop Pro uitvergroot... zie het resultaat. Anders kun je ook eens op de bijgevoegde webpagina kijken...
Veel plezier