Hoe herkent het systeem dit?

als er een vraag getypt wordt die medisch is verschijnt er meteen een soort logo als waarschuwing bovenaan de tekst
hoe weet dat systeem bv wat thyrax is?
dat zag ik daarnet gebeuren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ik meen dat het systeem dit niet herkent als zodanig, maar dat de waarschuwing automatisch verschijnt als je een vraag stelt in de categorie persoon & gezondheid.
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Klopt, het hangt alleen van de categorie af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjullie wel ,de antwoorden zijn aannemelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevoeging: Dit word niet overal weergegeven. In ieder geval onder de subcategories gezondheid en zwangerschap. Verder misschien in diepere categorieën, onder de andere subcategorieën.