Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voeg ik een bestand toe aan mijn Installatie procedure? (installer)

voor school moet ik een installer maken met het programma Advanced installer.
ik ben erg onbekend met het programma en nu is mijn vraag: hoe moet ik een bestand toevoegen aan de setup zodat hij die ook installeert?
ik heb al geprobeerd om een .exe bestand toe te voegen maar dat zet hij het .exe bestand gewoon in een map en installeert het niet.
weet iemand een oplossing zodat het het .exe bestand ook daadwerkelijk installeert?
Alvast bedankt!

groetjes, Elwin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
746
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het gewoon in een map zetten volgens jou geen installeren is wat is dan jou definitie van installeren of wat verwacht je dat het programma doet?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het blijft zo lang stil rond jou vraag dat ik je maar even je neus in de goed richting ga proberen te zetten, hoewel ik je geen antwoord kan geven want ik het dit programma "advanced installer" niet op mijn computers staan.

Hoe los je je boven genoemde probleem op:
1. Je hebt op school een docent aan wie je het kunt vragen. Daar zijn lessen voor bedoeld.
2. Er zit een helpfunctie bij het programma zelf.

Heb je het niet thuis op je computer, dan kun je een free trail versie downloaden om mee te oefenen:
http://www.advancedinstaller.com/download.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding