Hoe kan ik een website aanpassen?

eerder kon dat toch als je dit deed
javascript: document.body.contentEditable = 'true'; document.designMode = 'on'; void 0

Maar dat werkt nu niet meer?? Help hoe moet het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Het werkt bij bepaalde versies van besturingssystemen in combinatie met bepaalde browser versies.

Op winXP met Firefox 5.0 werkt het nog steeds.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je moet de code wel in de "adres-balk" plakken.
javascript:document.body.contentEditable='true'; document.designMode='on'; void 0

Toegevoegd na 9 minuten:
En nog wat; je kunt daarmee die pagina op je scherm aanpassen, maar niet in het echt. De echte pagina is na een reload al weer zichtbaar.

Mensen gebruiken deze "grap" gewoonlijk om een screendump te veranderen in wat zij willen dat er staat en daarmee "bewijs" te hebben van een hackersactie, of van een betaling, en dergelijken.
Hopelijk ben jij niet iets dergelijks van plan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje voor je antwoord, Ik doe het alleen voor de grap. Maar heb het zelf al de oplossing. Met Browser Opera kan je het ook doen.