hoe zet ik een foto van mezelf op een beeldscherm in new york of hong kong?

Zie soms op hyves ofzo zulke foto's

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Dat is Photoshop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke maar heb de nieuwste maar die zit er niet bij
Ritsuka
12 jaar geleden
Dat moet je ook zelf maken...
Pak een foto van Times Square en plak jouw foto eroverheen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt niet krijg alleen mijn foto en time square ernaast in het klein
Ritsuka
12 jaar geleden
na het bij elkaar plaatsen van de foto's moet je natuurlijk nog wel zelf de foto goed zetten..
Dat programma weet toch ook niet wat jij wilt bereiken! Je zet de foto's als lagen bij elkaar, dus jouw foto bovenop die van Times Square
dan verplaats je je foto naar het beeldscherm waar die op moet staan
beetje draaien en perspectief veranderen, eventueel de kleuren En DAN lijkt het net echt (als je een beetje je best doet :P )

Het beste antwoord

Je kan PhotoFunia gebruiken dat is een heel goed programma daarvoor.
Kijk maar op de 2 voorbeelden.
Je kan uit tientallen kiezen.
Is ook heel makkelijk en snel.
Gewoon een bestaande foto kiezen uit een bestand of nieuwe maken en dan een achtergrond kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (2)

Op Times Square kan/kon dat door er daadwerkelijk naartoe te gaan. Je kon bij een soort kiosk je foto laten nemen, en die werd dan op een megabeeldscherm getoond.

kodak heeft ook zoiets:
http://1000words.kodak.com/thousandwords/post/?id=2839868

Toegevoegd na 12 minuten:
Er zijn ook sites waarmee je zo'n effect kun maken:
http://3effects.com/view_image.php?result_id=2074456
bamibal
12 jaar geleden
Dit kun je ook doen met Photoshop CS5. Op youtube staan veel instructiefilmpjes over hoe het werkt.