Kan iemand mij helpen met een database te maken in Access 2010, ik kan er niets van? Voorbeelden heb ik in Excel en Word

Voor een dierenorganisatie moet ik een database maken, maar ik heb nog nooit met het programma gewerkt.

Kan iemand mij helpen ? of een stuk maken ?
Bedankt !

Toegevoegd na 39 minuten:
Ik heb nu het programma Access.
Werk in een dierenasiel, en ik zou er graag alle informatie van de dieren willen ingeven, dus algemene info van de dieren, alsook een medische fiche van het dier.

Graag wil ik daar een standaard formulier voor dat ik steeds voor een ander dier kan invullen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat je hier al een heel eind mee komt:
http://office.microsoft.com/nl-nl/access-help/formulieren-maken-HA010075993.aspx

Ik ben bewust geen access expert dus kan je geen extra tips geven :)