Hoe sluit ik een printer draadloos aan op mijn pc?

Ik heb laatst een printer gekocht die ik draadloos op mijn computer kan aansluiten maar hoe doe ik dit? Want mijn handleiding van de printer ben ik kwijt geraakt tijdens het verhuizen. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Op internet de drivers voor je printer zoeken en dan de procedures volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is heb je een cd gehad, die kan het voor je instellen. Eventueel kan je dit ook vaak downloaden via de website van de fabrikant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou eventueel op Internet (via Google) kunnen zoeken naar een handleiding.

Is het een printer met WiFi? Dan kan je bij 'apparaten en printers' in het configuratie-scherm kiezen voor 'printers zoeken.'

Toegevoegd na 38 seconden:
Ik neem aan dat je Windows gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik neem aan dat je de cd nog hebt
je moet eerst de cd software op je pc zetten en de printer met een USB aansluiten. Daarna pas draadloos instellen.
Op de cd zal ongetwijfeld data staan die je daar bij zal helpen om het voor elkaar te krijgen
Bronnen: