Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het beste (Nederlandse) boek voor het ontwikkelen van iPhone applicaties zonder enige programmeerkennis?

Ik wil graag iPhone applicaties ontwikkelen, maar ik heb geen ene programmeerervaringen. Is er een goed, liefst Nederlands boek en/of website, film?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
613

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik ben bang dat mijn antwoord gaat worden verwijderd, maar toch is het het enige antwoord wat er gegeven kan worden op deze vraag: zo'n boek bestaat niet.

Er zijn boeken waar je leert wat programmeren inhoudt (globaal), er zijn boeken waarin je leert om een bepaalde programmeertaal te gebruiken (meer detail) en er zijn boeken waarin je leert bepaalde applicaties te maken (zeer gedetailleerd). Het laatste boek is het boek wat jij wilt, maar..... daarin word wel vanuit gegaan dat je weet hoe je moet programmeren, wat functies, classes, variabelen en dergelijken zijn.

Ik ben dus bang dat wat jij wilt niet bestaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding