Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welk programma kan ik iemand uit een foto knippen en bij een groepsfoto plakken?

Ik heb een groepsfoto gemaakt. Een persoon staat er niet op. Nu wil ik deze persoon met een computerprogramma uit een andere foto knippen en dan op die groepsfoto erbij plakken. Kan dit? En zo ja met welk programma? het moet wel makkelijk zijn want ik ben niet zo handig met foto 's op de computer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K
Pieter2011
12 jaar geleden
Op de video kun je zien hoe het ongeveer werkt. Misschien kun je wel betere video's met uitleg vinden (en in het Nederlands).
http://youtu.be/GcmgoGon0G0

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

een pakket als adobe fotoshop is hiervoor gemaakt. Een gratis concullega is Gimp.

Enige handigheid is wel nodig om dit netjes te doen. Tip: Werk me lagen: Alle mensen losknippen uit de hoofd foto. Die in een nieuwe laag zetten, oude foto er onder. Dan kan je nu een uitgeknipt mens er bij zetten in een derde laag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan het ook gratis online doen met fotoflexer. Deze werkt ook met lagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding