hoe kan ik op windows 7 een melding geven als ik me computer afsluit

op windows xp krijg je nog een melding van of je je pc echt wil afsluiten of afmelden of annuleren dat wil ik graag ook op windows 7 wie weet hoe dat moet? en kan dat wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit kunt U doen door enkele aanpassingen in het register te wijzigen. Dit wil ik U onthouden,omdat één lettertje verkeerd - of zelfs een spatie die verkeerd wordt- ingevoerd tot mogelijk fatale gevolgen kan leiden,waardoor het systeem volledig onbruikbaar ,onstabiel wordt en in enkele gevallen zal gaan crashen. Om hetgeen U vraagt toch uit te voeren is er een piepklein programma,wat dit voor U in orde maakt.

http://classicshell.sourceforge.net/index.html

Bekijkt U de mogelijkheden en bij het afsluiten heft U de mogelijkheid uit de volgende opties: Afsluiten,Andere gebruiker,Afmelden,Opnieuw starten,Slaapstand. Mochten er nog updates bekend zijn ,dan staat die optie er ook bij.

Het dialoogschermpje waar U om vraagt wordt dan (helaas) niet getoond.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het bureaublad op ALT+F4 drukken. (geen grapje)