Stel je wilt een domeinnaam kopen en er komen veel bezoekers op dan wordt je site toch sloom?

en hoe kun je dit tegen gaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat heeft met dataverkeer te maken. Als je veel bezoekers per maand krijgt / hebt kan je website trager reageren inderdaad, maar als dat te lang gebeurt kan je website offline worden gehaald.

Volgens mij kun je altijd meer dataverkeer aanvagen bij je host. Maar je kan het ook zo doen dat er maar een aantal bezoekers binnen kunnen , zoals twitter dat doet met de bekende 'Twitter is overcapacity' pagina.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor het beantwoorden van mijn vraag!