Gratis webhoste met minstens 5000mb, welke is goed?

Ik ben op zoek naar een gratis host site. Deze moet minstens 5000 mb aan opslag ruimte bieden en een grote (phpmyadmin) database. De database moet alle standaard types hebben, inclusief een BOOL.

Ook moet de database veel aankunnen, er komt namelijk een netwerk site op te staan. Het liefst geen advertenties! En ook graag een ftpding,

Weet iemand er 1?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat versta je onder een 'ftpding' ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ftpserver - ik moet bestanden kunnen plaatsen met filezilla
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meeste hosting hebben dat wel, maar jij kan beter een VPS of dedicated server nemen gezien je eisen. Een gratis hosting zou het niet kunnen trekken. Ook heb je geen contract, dus als hun besluiten de stekker eruit te trekken, ben je alles kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je eigenlijk niet betalen? Een paar euro per maand voor een goede, betere kwaliteit, service is toch niks? Zoals ik zei: Bij Strato. Idd, na 5 maanden 'is het crashen', maar dan betaal je toch gewoon? Het is.. 5-10 euro per maand? Je zegt: er gaat een netwerk overheen, kosten delen? Je kan gewoon betalen via iDeal, dus dat moet ook geen probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat hier gewoon om een test. Als hij helemaal werkt en is zoals ik hem wil hebben, dan ga ik met mijn ouders bespreken over betaalde site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou iemand/een bedrijf 5GB dataopslag, traffic en allerlei tools gratis aanbieden en niet eens met advertenties mogen werken? Wellicht heeft sinterklaas nog wat geld over...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het om een test gaat? Draai het op je eigen PC, en ga lekker stress-testen. door met wat tooltjes een hoop dataverkeer te genereren en een paar mln. items in je DB te plaatsen.

Het beste antwoord

http://www.xlwebs.nl/, maar als je echt voor kwaliteit wilt gaan is gratis webhosting echt niks voor je.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoe meer mensen op een server, des te trager die kan worden. Als je echt een goede performance wilt hebben (wat ik uit je vraag opmaak), dan kan je beter een VPS of dedicated server nemen.

Toegevoegd na 2 minuten:
En die zijn niet gratis, een redelijke VPS heb je al voor een tientje per maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis: 250MB Webruimte. Ik wil 5000mb gratis. Wat is VPS of dedicated?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh, grapje, ik zag het verkeerd :$

Andere antwoorden (2)

Ik zou zeker even een kijkje nemen op www.strato.nl

Zij bieden op dit moment gratis webhosting, maar is wel minder dan 5GB aan opslag ruimte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eerste paar maanden zijn wel gratis, zover ik zie. Daarna is het cashen....
000webhost vind ik een goede.. BOOL? weet niet wat je daarmee bedoelt maar zijn msql php (5 dacht ik) en veel ruimte.. Ik vind het een goede... zeker het proberen waard!