Gratis webhoste met minstens 5000mb, welke is goed?

Ik ben op zoek naar een gratis host site. Deze moet minstens 5000 mb aan opslag ruimte bieden en een grote (phpmyadmin) database. De database moet alle standaard types hebben, inclusief een BOOL.

Ook moet de database veel aankunnen, er komt namelijk een netwerk site op te staan. Het liefst geen advertenties! En ook graag een ftpding,

Weet iemand er 1?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

http://www.xlwebs.nl/, maar als je echt voor kwaliteit wilt gaan is gratis webhosting echt niks voor je. Toegevoegd na 1 minuut: Hoe meer mensen op een server, des te trager die kan worden. Als je echt een goede performance wilt hebben (wat ik uit je vraag opmaak), dan kan je beter een VPS of dedicated server nemen. Toegevoegd na 2 minuten: En die zijn niet gratis, een redelijke VPS heb je al voor een tientje per maand.

Ik zou zeker even een kijkje nemen op www.strato.nl Zij bieden op dit moment gratis webhosting, maar is wel minder dan 5GB aan opslag ruimte.

000webhost vind ik een goede.. BOOL? weet niet wat je daarmee bedoelt maar zijn msql php (5 dacht ik) en veel ruimte.. Ik vind het een goede... zeker het proberen waard!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100