Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een leuke achtergrond voor mijn website?

Toegevoegd na 7 minuten:
.. en wat vinden jullie van mijn logo. ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
800
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar gaat je website over?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Taart ;) Ik zal mijn logo toevoegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oe lekker!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt niet zomaar afbeeldingen van het internet halen, die een beetje bewerken, en vervolgens op je website plaatsen.

Zelf maak ik gebruik van Istockphoto.com om aan foto’s te komen die je mag gebruiken op websites. Je koopt een aantal ‘credits’ en daarmee kun je dan foto’s inkopen. Voor een website zijn foto’s van een lage resolutie goed genoeg, dus meestal kost een foto niet meer dan een paar credits. Ook Bigstockphoto.com werkt op deze manier.

Gratis foto’s vind je op Openphoto.net. Maar let op: niet alle foto’s van deze site zijn zomaar te gebruiken. Als je een foto aanklikt, zie je in een kader rechts daarvan staan of een foto in het ‘public domain’ is opgenomen of niet. Is dat het geval, dan mag je hem gebruiken op je site. Staat er bijvoorbeeld bij ‘Attribute Non-Commercial’, dan mag je hem alleen gebruiken op een niet-commerciële website.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het leukst is denk ik een neutrale achtergrondkleur, lichtroze bijvoorbeeld, past bij het logo.
Uit je logo haal ik dat je zelf cake/taart maakt? Dan kan je leuke foto's toevoegen (bijvoorbeeld een rij van rechtsboven naar rechtsonder) van je zelfgemaakte cakes en taarten.

Toegevoegd na 7 minuten:
O, en het logo vind heel leuk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou alle tekst centreren is iets overzichtelijker (vind ik )
en het woordje for zou iets duidelijker kunnen voor de rest leuke kleuren gebruikt misschien heb je er iets aan. het is een idee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding