Waar kan je kleine stickers voor op je laptop kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet wat jij klein vind, maar hier vind je stickers voor een mini laptop: http://www.skins-shop.nl/tag/mini-laptop-stickers
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is voor een kleine beschermhoes kleine stickers niet over de hele laptop

Antwoorden (2)

Bij de action
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan natuurljk gewoon normale stickers kopen bij een winkel, maar het is soms mooier als je stickers hebt van je favoriete merk. Als je dat graag wilt is het simpel: stuur alle bedrijven waarvan je een sticker wil de vraag of je een sticker mag, en met een beetje geluk heb je in de kortste tijd vele mooie stickers.