Hoe kun je het beste je eigen grafishe ontwerpen verkopen?

Ik ben nogal handig in het maken van lieve kinderlijke digitale tekeningetjes. Ik wil hier graag iets mee doen... Maar waar en hoe moet ik beginnen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

ga langs bij uitgevers van kinderboeken. bezoek het kinderboekengala en kijk welke bedrijven betrokken zijn bij de kinderboekenweek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met een webshop kun je ver komen! Digitaal of op papier vervaardigde producten kun je zo makkelijk verkopen en eventueel opdrachten op maat aannemen. Denk er wel om dat je BTW-plichtig bent, ga dus eens langs een KvK-kantoor om te informeren. Verder moet je zorgen voor wat promotie dit kan heel uiteenlopend, van grote advertentie's tot mond op mond reclame. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Communicatie is jouw grootste wapen. Sociale media helpt daarbij voor het vergroten van jouw bereik. Plaats foto's op facebook, post dingen op veel internetsites. Uiteindelijk zijn er mensen die erop reageren. Via linkedIn kun je een online portfolio creeren die zichtbaar is voor de wereld.

Na een beetje publiciteit is het verstandig om klein te beginnen... Dus illustraties maken voor familieleden ed.

Belangrijkste: Spread the word (in jouw geval image;-)

En zoals eerder gezegd: je bent straks wel BTW-plichtig en je zal je moeten inschrijven bij de KvK (kost ongeveer 50 euro).

Succes!