Wat wordt hiermee bedoelt: Parse error: syntax error, unexpected T_PRINT

Ik snap die fout niet.

Kan iemand mij dat uitleggen?

Toegevoegd na 17 minuten:
$id=$_GET['id'];
print "

Naam:

Bericht:

textarea name='yourpost' rows='5' cols='40'

";
print "";

?>

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Je hebt ergens een print(); opdracht gegeven in je (?) php code. Echter, hij kan dat nog niet uitvoeren (De opdracht wat 'unexpected')

Wellicht dat de regel ervoor de ; mist of of er een haakje open is oid.

PLaats de regel van de fout & de 4 regels ervoor in een reactie en ik kijk even.

Toegevoegd na 10 minuten:
Precies: De ; de regel ervoor mist.

Overigens: Gebruik je wel een editor die je code in kleuren weergeeft? Dat helpt bij het spotten van fouten.

Persoonlijk vind ik dit duidelijker coderen (Zie de ". ." om je variabele. En het is
niet
:

print "

Naam:

Bericht:

Andere antwoorden (2)

Je hebt de eerste print niet afgesloten met een ;

achter " moet een ; staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vóór: textarea name=‘yourpost’ rows=‘5’ cols=‘40’ staat géén <