Website downloaden in dreamweaver

Ik maak samen met iemand anders een website. Hij heeft de opzet gemaakt met dreamweaver en de site online gezet.
Ik wil de site uploaden en er verder mee werken. Ik heb via controlpanel de site gedownload. Ik kan echter de site niet als geheel bekijken. Zo kan ik ook geen hyperlinks maken etc. Heeft iemand een idee hoe ik de site als geheel kan zien binnen dreamweaver? Alvast mijn dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een ftp progamma kan je de site weer terug halen, als hij op een gratis site staat dan haal je vaak ook hun rommel mee terug als je het gewoon doet.
Als je een html file weer terug haalt kan je met dreamweaver gewoon hyperlinks er weer in plaatsen.
Maar je moet je wel eerst goed de kennis van dreamweaver eigen maken voor je van alles er in kan maken.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In dit specifieke geval ,zit ik te denken aan een softwarematige oplossing.
Kijkt U eens op de volgende website en maak een keus. et dit programma is het mogelijk om complete websites naar een PC te halen ( soort downloaden )

http://www.httrack.com/

Aan de hand van de bestanden,welke U dan öffline "kunt inzien,is het dan mogelijk om in Dreamweaver te werken.

TIP: Druk op de afbelding en bekijk meteen,hoe het programma precies functioneert.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet alle dingen ( plaatjes ) op je Comp. Hebben staan want dan kan dreamweaver een link maken met de plaatjes en dan kan je ze gaan linken
Dan Zie je de website helemaal