Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Word document zwarte achtergrond

Ik heb in mijn word-document een zwarte achtergrond ingesteld door middel van het paneel. de letters waren lichtblauw. Nu heb ik dit document uitgeprint met zowel een kleur als een zwart/wit printer. de achtergrond word wit (zoals gewoonlijk) en de lichtblauwe letters zijn bijna niet meer te lezen. Wat doe ik fout? moet ik iets invoeren voor het uitprinten? alvast bedankt (:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is je zwart gewoon niet op?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Instellen in Word dat de achtergrond ook moet worden afgedrukt.
Als je dat niet wilt dan een andere letterkleur selecteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het makkelijkste is om gewoon de lettertype kleur te veranderen. (zwart lijkt me het makkelijkst). Als je een kleurenprinter hebt kan het wel zo blijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je heb niets fouts gemaakt

standaard is Word zo ingesteld dat er geen kleur in de achtergrond afgedrukt wordt. Om inkt uit te sparen (bij instellingen kan je je voorkeuren aanpassen)

gezien je licht blauw gekozen heb voor jou tekst (is het logisch dat het geen goede contrast is (gezien het nu op wit papier afgedrukt werd)

als je een ontwerp maakt (moet je steeds in je acht nemen hoe je die later zal afdrukken)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding