Hoe kan ik zeg maar links : Tekst neerzetten en wil in midden maar op zelfde lijn ook nog weer tekst of helemaal rechts?

Toegevoegd na 1 uur:
Zonder die tabellen/kolommen kan niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet dit echt zonder tabellen doen, dat 'mag' al jaren niet meer.

Je moet zoiets met div's en css doen. Ik zou je hier kunnen uitleggen hoe dat het beste te doen maar ik weet iemand die de perfecte oplossing heeft bedacht:

http://matthewjamestaylor.com/blog/perfect-3-column.htm
rose
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kunt als je naast de tekst links tab doet kom je in het midden, maar is wel een gepuzzel. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dan gaat hij een klein stukje naar rechts tot je staat waar je wil zijn, anders kan het ook met space,
Ik doe t voor hoop dat t lukt :p
Kijk links. Midden. Rechts Maar in een (bv) word bestand gaat t makkelijker dan via deze mobiele versie van de site
Je kan gebruik maken van tables.

Zoals dit:

Dit is LinksDit is het middenEn dit is rechts

Toegevoegd na 6 minuten:
Moet alleen nog een nowrap bij, zodat hij het niet onder elkaar zet:

Dit is linksDit is het middenEn dit is rechts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet op een "natuurlijke" manier denk ik. Je kan er wel spaties tussen gaan zetten, maar daar wordt het niet mooier op, en de kans is ook dat bij andere browser, het er anders uitziet waardoor het niet wordt wat de bedoeling is.
rose
13 jaar geleden
Dat kan (en moet) zeker zonder tabellen! Tabellen zijn er niet om layout te maken.
Je kan bij opmaak kolommen maken, dan kan je tekst in verschillende rijen krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cd's gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry ik bedoel css
Met css kan het prima! Stuur me een bericht, dan laat ik je wel weten hoe het moet. Stukje tekst is te lang voor een antwoord hier...