Hoe krijg ik 2 verschillende tabellen met dezelfde lay-out in word 2010

Ik heb een document met daarin een tabel gedaan. Nu heb ik een andere tabel gekopieerd in mijn document, maar die heeft een andere lay-out. Hoe kan ik deze lay-out hetzelfde krijgen? Ik gebruik word 2010

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.5K

Het beste antwoord

Je hebt in Word al versies lang de optie om van een stuk tekst alleen de opmaak te kopieren. In Word 2007 zit de knop op het Start-ribbon links net naast de knop voor plakken. Het is een knop met een kwastje erop.

Selecteer de hele tabel waar je de opmaak van wilt overnemen en klik op de knop voor opmaak kopieren. Selecteer nu de tabel waar de opmaak naartoe moet. Deze zou nu dezelfde opmaak moeten hebben.

Wanneer dit niet lukt, zou je de opmaak van de tabelkop en de inhoud apart van elkaar konnen kopieren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hebt ook nog de mogelijkheid om de opmaak van een tabel in de tabelgalerie op te nemen, waardoor je 'm kunt toepassen op andere tabellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan je eerste tabel kopiereb en plakken en de teksten veranderen