Als ik een php van mijn website open dan opent de code en niet de actie?

Dus eerst zie ik wel de tabellen en ik kan alles invullen maar als ik op verstuur klik dan komen er allemaal codes te staan om precies te zijn deze:http://www.robsdomein.nl/scripts/php_scripts/communicatie/gastenboek.php (staat onderaan de pagina) Licht dit aan het html script.

Toegevoegd na 32 seconden:
Ik heb dit (http://www.robsdomein.nl/scripts/php_scripts/communicatie/gastenboek.php) wel opgeslagen als html.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
' Van daaruit kan gb.php dan geopend worden.' Een php kan ik niet open met chrome.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En als ik hem open krijg ik gewoon het script

Het beste antwoord

Php moet worden geparsed door een php parser. dit is een stukje software dat op een webserver staat. Deze vertaald de php code naar html. Dit gebeurt iedere keer dat er een actie wordt uitgevoerd op de website. Hierdoor lijkt een pagina statisch voor de bezoeker, maar is hij in werkelijkheid dynamisch.
Voor jouw vraag betekend dit, datje het script eerst op internet moet zetten, voor dat hij werkt.