Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iweb. Ik wil als achtergrond een foto plaatsen. Foto past niet, want te groot. Zie nu slechts detail. Hoe pas foto ik aan op Iweb zodat hij toch past?

Als achtergrond pagina en achtergrond browser heb ik een foto geimporteerd. Bij pagina heb ik voor 'vullend' gekozen, bij achtergrond browser - zelfde foto - tegelpatroon (De enige andere optie was 'orgineel', maar die is veel te groot. Een tegelpatroon kan ik overigens niet ontdekken wanneer ik die optie kies). Waar kan ik de foto gewoon passend plaatsen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
847

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Foto's zijn het beste aan te passen in fotobewerkprogramma's als Photoshop, maar er zijn er nog veel meer zoals PaintShop Pro of Irfanview, Photodraw. Maar van het fotobestand een kopie en open dit in het fotoprogramma.
Ga op zoek naar de optie waar je de breedte in pixels kunt instellen. En stel dit in op 900 pixels breed, en save het.
De foto zal dan een stuk beter in zijn geheel op het beeldscherm passen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding