ik heb een webcam maar hij doet het niet op msn maar wel met fotos maken wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Welke webcam heb je? Type en merk?
Je moet waarschijnlijk de juiste driver installeren, misschien helpt een msn update?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet je webcam in de usb poort hebben en dat op msn optie audio en video instellen en dan krijg je een nieuw schermpje succes met je webcam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon een nieuwe kopen of hem laten maken of je maakt foto's en zet ze in de volgorde zodat je een film krijgt dus
veel suc6
groetjes
loveboys
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die webcam hoeft niet gerepareerd worden of een nieuwe kopen je moet in begin alles instellen ik zat ook met dat probleem en heb het ook zelf op gelost met die manier want anders ziet msn je cam niet omdat het nog niet ingesteld is