Hoe kan ik een videoclip (youtube) omzetten in mp3?

Ik heb een programma gedownload, maar die doet er een voice over in, omdat ik er geen geld aan wil uitgeven.
avs audio converter, de cracks die er zijn , zit een trojaans paard in, Wie kan me helpen?

Ik hoop dat ik dit zo mag vragen van de mensen hier.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://de.onlinevideoconverter.com/mp3-converter.aspx# daar kan je alles op alle maten converten!

Het beste antwoord

Youtube Conventer. invullen bij google, als het goed is dan doet hij dat, anders: Youtube to mp3. Dan kun je de youtubelink plaatsen in het balkje en conventeerd hij het naar mp3. Dan kun je er gewoon op klikken en er mee doen wat je wilt.. :) Dit gebruik ikzelf altijd!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daarvoor kan u ineens de download mp3 converter gebruiken.
U moet zelfs de video niet downloaden of bekijken maar u kan ineens de mp3 opslaan op een vooraf gekozen locatie van uw PC.
Als u de video bekijkt en de converter staat open dan wordt het adres gewoon automatisch overgenomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zelf gebruik daarvoor MP3 rocket, dit programma werkt heel er snel en goed, typ dat in in google en dan vind je dat programma wel.