is er een programma voor om 2 foto's in 1 foto maken?

ik wil graag een gratis programma om 2 foto's in 1 te plaatsen bijvoorbeeld je ligt op het strand en er is een rondje in het zand getekend waar je later je eigen foto in zet ik heb dit vaak gezien en vraag me elke keer af welk programma er voor gebruikt wordt is hier een gratis programma voor??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K

Antwoorden (4)

Photoshop kan dt vast wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraagsteller wil een gratis programma. Photoshop kost rond de 200 euro.
Bij 2pic kan dit.

Toegevoegd na 3 minuten:
Bovendien is 2pic gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gimp is een -gratis- populair programma waarmee dit zeker mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paint.net is gratis en wil ik ook nog aanraden